یکی از مدرن ترین و به روزترین سیستم گرمایش در ایران که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد پکیج برقی دیواری و زمینی میباشد. این گونه از سیستم های گرمایشی میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن و با راندمان بسیار بالا گرمایش آبگرم مصرفی و گرمایش رادیاتور ، شوفاژ و … را تامین کنند به همین دلیل انتخاب و خرید یک سیستم مناسب یک مورد بسیار مهم و ضروری میباشد پس حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید چون تصمیم داریم به صورت کامل و جامع راهنمای خرید پکیج برقی را مورد بررسی قرار دهیم.

فهرست مطالب

راهنمای خرید و انتخاب پکیج برقی با کیفیت

امروزه به دلیل اینکه بازار فروش پکیج برقی دیواری و زمینی افزایش چشمگیری داشته است متاسفانه کارگاه های بسیار زیادی راه اندازی شده اند و در زمینه تولید و عرضه پکیج برقی فعالیت میکنند اما متاسفانه بیشتر این محصولات تولیدی به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت، راندمان خوبی ندارند و حتی در کوتاه ترین زمان ممکن دچار خرابی میشوند. پس شناخت یک محصول خوب نیازمند یک راهنمای خرید خوب میباشد.

تک مبدله یا دو مبدله بودن پکیج برقی

 قبل از اینکه بخواهید یک پکیج خریداری کنید باید به آن توجه کنید که چه نوع پکیجی میخواهید. پکیج برقی بهتر است یا پکیج گازی؟ هدف شما از خرید این پکیج برقی چیست؟ پکیج ها این توانایی را دارند که محیط را با رادیاتور ها و یا سیستم های گرمایش از کف گرم کنند و آب گرم مصرفی شما را تامیین کنند. پس یکی از مهم ترین موارد این است که هدف خود را از خرید این پکیج برقی بدانید؟

پکیج ها به دو صورت تک و دو مبدله طراحی میشوند. پکیج های تک مبدله تنها توانایی انجام یک عملکرد را دارند و در عین حال می توانند یکی از عمل های گرمایش محیط یا گرمایش آب را انجام بدهند. اما پکیج های دو مبدله این گونه نیستند و در آن واحد هم محیط را گرم میکنند و هم آب گرم مصرفی شما را تامین می کنند.

اما نکته قابل توجه ی که وجود دارد این است که در بین این دونوع پکیج تفاوت قیمت وجود دارد و شما باید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

انتخاب ظرفیت مناسب با محیط شما

تمامی محصولات گرمایشی مانند پکیج ، آبگرمکن و … دارای ظرفیت های متفاوتی هستند و این ظرفیت ها با افزایش متراژ محیط نیز افزایش پیدا میکند. به عنوان مثال یک پکیج برقی با ظرفیت 24000 برای محیط های 50 متری مناسب میباشد و زمانی که محیط مورد نظر به عنوان مثال 200 متر باشد این پکیج با کارکرد مداوم و 24 ساعته هم نمیتواند گرمایش محیط و آبگرم مصرفی را تامین کند به همین دلیل انتخاب ظرفیت مناسب برای محیط یکی از مهم ترین موارد است که در زمان خرید پکیج برقی دیواری باید به آن توجه کرد.

برخی از خریدارها به دلیل اینکه قیمت محصول کاهش داشته باشد از ظرفیت های پایین استفاده میکنند ولی حتما به این مورد توجه داشته باشید که انتخاب ظرفیت پایین یک گزینه کاملا اشتباه برای محیط های بزرگ میباشد و در این صورت پکیج باید به صورت مداوم کار کند و این فرایند باعث میشود تا محصول خریداری شده بعد از مدتی دچار خرابی و سوختگی قطعات کند.

میزان استفاده از آب گرم در راهنمای خرید پکیج برقی

میزان استفاده از آبگرم در راهنمای خرید پکیج برقی

استفاده زیاد از آبگرم در بعضی از محیط ها طبیعی میباشد ولی در نظر داشته باشید که پکیج های برقی بر اساس ظرفیت میتوانند آبگرم تولید کنند و زمانی که با مصرف بالای آبگرم مواجه هستید پیشنهاد میکنیم که حتما از ظرفیت های بالاتری در هنگام خرید پکیج دیواری برقی استفاده کنید تا بعد با مشکل عدم تامین آبگرم مواجه نشوید.

با اینکه خیلی از برندهای مطرح ایرانی مثل آلپ محصولاتی با راندمان بالای 95% تولید میکنند ولی حتما به این مورد توجه داشته باشید که این راندمان تا حدودی تاثیر گذار است و انتخاب یک سیستم ضعیف برای یک محیط پر مصرف اصلا کار اصولی نبوده و کاملا غیر استاندارد میباشد.

داشتن برق سه فاز و تک فاز

همانطور که میدانید در محیط هایی که دسترسی به سوخت فسیلی مانند گاز و گازوئیل وجود ندارد ناچار باید برای تامین آبگرم و گرمایش محیط از پکیج برقی استفاده شود اما در نظر داشته باشید که تعرفه برق نسبت به سوخت های فیلی بسیار بالا بوده و این مورد میتواند در انتخاب شما بسیار تاثیر گذار باشد. یک سیستم گرمایش در ظرفیت های پایین قادر است با برق شهری یا همان 220 ولت کار کند ولی سعی کنید اگر محیط شما دارای برق سه فاز میباشد حتما محصولی را خریداری نماید که با برق سه فار کار کند زیرا تعرفه برق سه فاز بسیار پایین بوده و این مورد میتواند در کاهش هزینه های ماهیانه کمک شایانی کند.

مقاله مرتبط: روش های کاهش مصرف برق در پکیج برقی 

بررسی محیط برای خرید پکیج برقی

بررسی محیط برای خرید پکیج برقی

یک محیط همیشه در مدل و تعداد طبقات متفاوتی میباشد و همه محیط ها با هم تفاوت دارند به عنوان مثال اگر محیط شما صورت دوبلکس بوده بهتر است حتما قبل از خرید به صورت کامل محیط شما کارشناسی شود تا یک محصول مناسب برای خرید را انتخاب کنید.

ما در راهنمای خرید پکیج برقی دیواری همیشه تلاش میکنیم تا شما را آگاه سازی کنیم که در خرید خود یک محصول استانداردی را خریداری نماید پس سعی کنید موارد که در این مقاله بیان میشود را در هنگام خرید به صورت کامل عملی کنید تا بتوانید یک محصول خوب و با کیفیت را داشته باشید.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

مهم ترین موردی که در راهنمای خرید پکیج دیواری برقی باید بدانید این است که همیشه سعی کنید محصولی را خریداری نماید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. امروزه محصولات بی کیفیت به همراه گارانتی یا خدمات پس از فروش عرضه نمیشود و برخی از تولید کننده های مطرح که به کیفیت محصولات خود یقین دارند در هنگام ارائه به مشتری محصول را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میدهند تا مشتری خریدی بهتر و بدون نگرانی داشته باشد.

بررسی قطعات مهم در کارکرد پکیج برقی

در بیشتر محصولات کارکرد دستگاه توسط چندین قطعه انجام میگیرد و این مورد در کیفیت و راندمان تاثیر بسزایی دارد. در نظر داشته باشید که یک محصول با کیفیت همیشه از قطعات با کیفیت تری تشکیل میشود.

وجود قطعات و تجهیزات تعبیه شده با کیفیت پایین در پکیج برقی علاوه بر داشتن راندمان پایین در افزایش سوخت و مصرف زیاد هم تاثیر گذار میباشد به همین دلیل در راهنمای خرید پکیج برقی دیواری حتما به این مورد توجه ویژه ای داشته باشید تا یک محصول مناسبی را خریداری نماید.

بررسی قطعات مهم در کارکرد پکیج برقی

انتخاب یک محل مناسب برای راه اندازی

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که بعد از خرید پکیج برقی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید انتخاب یک محیط مناسب برای نصب پکیج برقی میباشد. در نظر داشته باشید که پکیج برقی برای نصب نیاز به دودکش ندارد ولی سعی کنید که پکیج خریداری شده را در محیطی نصب کنید که متراژ لوله کشی کاهش پیدا کند چون هر چقدر میزان لوله کشی افزایش داشته باشد این مورد در راندمان پکیج میتواند تاثیر گذار باشد.

معرفی بهترین تولید کننده پکیج برقی

در کشور عزیزمان ایران و حتی کشورهای همسایه محصولات زیادی با عنوان پکیج برقی دیواری و زمینی تولید میشود که این محصولات توسط برندهای مطرح ، کارگاه های زیر پله ای و … تولید و روانه بازار میشود.

انتخاب و خرید پکیج برقی مناسب و با کیفیت در رضایت مندی شما میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد به همین دلیل همیشه سعی کنید به هیچ عنوان به دنبال پکیج برقی ارزان نروید چون هر ارزانی دلیلی دارد و مسلما دلیل ارزان بودن برخی از پکیج های موجود در بازار به خاطر کیفیت قطعات آنها میباشد و این یعنی خرابی پی در پی دستگاه که باعث میشود هزینه های تعمیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

یکی از بهترین تولید کننده های پکیج برقی در ایران آلپ هلدینگ میباشد که به صورت کامل زیر نظر گروه صنعتی آلپ فعالیت میکند و همواره می کوشد تا طبق استانداردهای جهانی ایزو 9001 محصولات با کیفیتی را تولید و روانه بازار کند.

معرفی بهترین تولیدکننده پکیج برقی

نتیجه گیری

شناخت یک محصول قبل از خرید کار بسیار دشواری میباشد ولی مطالعه مسلما در انتخاب یک محصول میتواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. ما در مقاله راهنمای خرید پکیج برقی دیواری به صورت کامل موارد مهم و ضروری را مورد بررسی قرار دادیم و از شما خواهشمندیم که حتما در هنگام خرید حتما به این موارد توجه ویژه ای داشته باشید تا یک خرید هوشمندانه تری را داشته باشید.

آیا قطعات مورد استفاده در پکیج برقی بر روی کیفیت آن تاثیرگذار است؟

نوع و برند قطعه ی مصرفی به طور یقین در کیفیت و طول عمر بالای محصول موثر خواهد بود.

مهم ترین عامل در انتخاب ظرفیت پکیج برقی چیست؟

ظرفیت پکیج برقی بستگی به ابعاد محیط و نوع برق قابل استفاده در آن منطقه دارد.

آیا وجود گارانتی برای محصول ضروری است؟

بله گارانتی محصول از طرف شرکت سازنده نشان تضمین کیفیت آن است.

Visits: 67

6 Reviews

5

Write a Review

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

2 دیدگاه برای “راهنمای خرید پکیج برقی + نکات شناخت پکیج برقی با کیفیت”

    • با سلام وقت بخیر ، بله کیفیت المنت در میزان گرمایش آب تاثیر گذار هستش چون المنت اصلی ترین قطعه در پکیج برقی به شمار میاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
واحد فروش