کاهش مصرف برق در پکیج برقی

 کاهش مصرف برق در پکیج برقی یکی از سوالات بسیار زیادی میباشد که هر خریداری دوست دارد آن را بداند… اگر میخواهید با روش های کاهش مصرف پکیج برقی آشنا شوید تو این پست همراه من باشید.

با سرد شدن هوا نیاز به محیطی گرم نیز می باشد، برای ایجاد گرما نیاز به وسیله گرمایشی نیز احتیاج است که توسط پکیج برقی نیز می توان گرمای آب مصرفی و محیط را نیز تامین کرد. ولی اگر با تهیه دستگاه غیر استاندارد با شرایط محیطی می تواند هزینه ها را افزایش دهد ولی در این مطلب پایین نیز می خواهیم روش کاهش مصرف برق پکیج برقی را بیان کنیم.

فهرست مطالب

پکیج برقی چیست؟

در ایام قدیم و چند دهه قبل نیز  از موتورخانه ها برای گرم نمودن خانه و آپارتمان و اداره استفاده می کردند و این موتورخانه ها نیز مساحت بسیار زیادی را اشغال می کردند. تعمیر این موتورخانه ها با هزینه بسیار بالایی برخوردار بود و باید به یک فردی متخصص نیز می گفتند می آمد و تعمیر می کرد و امکان بر این داشت که چند ساعت ها طول بکشد که قطعه خراب شده را بیابد. ولی با تولید پکیج برقی دیگر به این گونه از موضوعات نیز خبری نیست چون در پکیج های برقی از قطعات به کار رفته که با وجود هر مشکلی نیز می تواند در یابد که کدام قطعه است  و بسیار فضای کمی را نیز اشغال می کند و ناگفته نماند که پکیج برقی آلپ هلدینگ نسبت به دیگر سیستم های گرمایشی از راندمان حرارتی بالایی بر خوردار می باشد.

روش های کاهش مصرف برق در پکیج برقی

تکنیک ها و روش های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت اشتباهی در سطح وب دست به دست میچرخد به عنوان مثال نصب پکیج بر روی قسمت بالایی اجاق گاز دلیلی بر کاهش مصرف برق نمیشود بلکه این مورد اگه غیر استاندارد و با فاصله کمتری انجام شود میتواند باعث آتش سوزی و وارد شدن آسیب به محیط شود.

داشتن دودکش نیز تاثیری بر گرمای آن دارد؟

آلپ هلدینگ با تولید بیش از یک دهه پکیج های برقی که توسط المنت نیز آب را گرم می نمایند و دیگر نیازی به دودکش نیست و اگر توجه کنید در پکیج های گازی با داشتن دودکش نیز 20 درصد از گرمای تولید شده توسط دودکش به بیرون منتقل می شود و موجب افزایش هزینه و زمان بیشتری نیز طول می کشد که آب را گرم کند، ولی در پکیج های برقی بدون تولید آلایند دودی نیز کار می کنند که دیگر به دودکش نداشته و تمام گرمای تولید شده در داخل پکیج نیز باقی می ماند و هدر نمی شود.

تاثیر دودکش بر مصرف پکیج برقی

چرا از عایق بندی بر دور مخزن ها استفاده می کنند؟

اگر در موافعی که درون پکیج برقی را باز کرده باشید مشاهده می کنید که بر دور مخرن نیز محافظ وجود دارد و آن نیز عایق بندی است که بیشتر شرکت های تولیدی نیز از آن عایق بندی استفاده نمی کنند وفقط شکل ظاهر دستگاه را تزیین کرده و قیمت پایین تری را به خریداران می گویند چون عایق بندی استفاده شده توسط آلپ هلدینگ بر پکیج های برقی خود از نوع EPDMمی باشد و از نوع درجه یک است که این عایق بندی EPDM باعث می شود، مصرف برق پکیج کاهش داشته چون هنگامی که آب گرم می شود و در مخزن قرار می گیرد، عایق بندی به کار رفته نیز باعث می شود که گرمای آب از بین نرود و به بیرون نیز درز نداشته که در واقع از روش های کاهش مصرف برق پکیج برقی می باشد.

آیا قطعات پکیج برقی به مصرف انرژی آن بستگی دارد؟

با تحقیقاتی که کارشناسان آلپ هلدینگ داشته در پکیج برقی هایی که از قطعات نامرغوب و چینی استفاده می کنند، مصرف انرژی آن ها افزایش پیدا می کنند. چون زمان گرم نمودن آب طول کشیده و در واقع جریان برق زیادی مصرف می کنند و اگر بخواهیم بررسی کنیم، هم زمان تلف می شود و هزینه های مصرفی انرژی الکتریکی نیز افزایش پیدا می کند. آلپ هلدینگ در واقع از المنتی از نوع برند ایتالیایی استفاده کرده است، با در کوتاه ترین زمان می تواند آب گرم مصرفی را تامین نماید وای خب تنها این قطعات نیستند شاید برای شما هم پیش آمده که با گرم شدن آب بیش از حد آب هدر شود ولی با استفاده متخصصین در آلپ هلدینگ نیز با طراحی ترموستاتی که وجود دارد، می توان از کارکرد بیش از حد دستگاه نیز جلوگیری کرد چون با تنظیم دمای مد نظر آب با آن درجه ای که خواسته شده را دیگر با کاهش دما نیز کار می کند و باعث کاهش مصرف برق پکیج برقی نیز می شود.

با سرویس کردن پکیج برقی مصرف انرژی پکیج کاهش می یابد؟چرا؟

در مواقع خرید پکیج برقی که کار شناس فروشی که با شما در ارتباط می باشد، حتما برای شما می گوید که در 6 ماه یک بار باید پکیج را برای سرویس کلی نیز مراجعه کنید و با سرویس نمودن پکیج برقی نیز می توان در کاهش مصرف برق پکیج کمک بسزایی داشته باشد چون آن دسته از روسوباتی که در لوله های دستگاه باقی می ماند باعث دیرتر گرم شدن آب نیز می شوند.

سرویس دوره ای پکیج برقی

آیا مصرف پکیج برقی به مساحتی که گرم می کند می تواند کم یا زیاد شود؟

اگر شما در هنگام خرید پکیج به متراژی که می خواهید ان را نصب کنید و از گرمای ان استفاده کنید توجه نکنید با مشکل بر خواهید خورد. چون پکیج های برقی دیواری و زمینی نیز دارای ظرفیت های محتلفی می باشند که هر یک برای متراژی طراحی شده است و اگر از آن مساحت بیشتر باشد پکیج برقی به صورت مدام کار خواهد کرد و هم طول عمر آن نیز کم می شود و هم انرژی برق زیادی را مصرف می کنند چون توان قدرتی آن نسبت به مساحت مکان گرم شونده کمتر است.

مقایسه مصرف پکیج برقی دیواری با پکیج برقی زمینیشما تاکنون از پکیج برقی آلپ استفاده کرده اید؟ از پکیج دیواری برقی یا پکیج برقی زمینی؟ برای گرم نمودن محیط یا آب مصرفی بهداشتی مورد استفاده قرار گرفته؟ پکیج های دیوار برقی ظرفیت کمتری نسبت به پکیج های برقی زمینی دارند. از پکیج های زمینی برقی در مکان های بزرگ مانند آپارتمان ها، اداره و فروشگاه ها نیز مورد استفاده قرارا می گیرد.پکیج برقی زمینی نسبت به دیواری نیز فضای زیادی را اشغال می کند ولی پکیج های زمینی نیز راندمان بالایی دارد و با استفاده المنت های قوی که در داخل ان ها تعبیه شده آب را گرم می نمایند و برای گرم نمودن آب مصرفی بهداشتی و تامین گرمایش مورد نیاز محیط نیز توانایی دارد.

پکیج دیواری برقی را می توان بر روی دیوار نیز نصب کرد و بسیار ابعاد جمع و جوری نیز دارد.

نتیجه گیری

پس با خواندن مطالب بالا متوجه شدیم که چه نوع دلایلی باعث می شوند که پکیج برقی از انرژی کمتری برای گرم نمودن آب استفاده کند. خب قبل  از تهیه پکیج برقی به نکات ذکر شده حتما دقت کنید که بعدا پول اضافی پرداخت نکنید.

Visits: 133

0 Reviews

Write a Review

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
واحد فروش