دلایل افزایش قیمت پکیج برقی-آلپ صنعت

فهرست مطالب

پکیج برقی چیست ؟

پکیج های برقی از بهترین سیستم هایی می باشند که برای گرمایش خانه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. پکیج ها در واقع بسته های حرارتی می باشند که به عنوان یک سیستم حرارتی مرکزی می توان استفاده کرد. از پکیج های برقی میتوان در محیط های مسکونی ، اداری، آپارتمان  ها و و یلا ها استفاده کرد، اندازه و ابعاد پکیج برقی ها به گونه ای می باشند که موجب نصب و راه اندازی راحت دستگاه ها می شود.

معرفی پکیج برقی دیواری

پکیج های برقی دیواری از نوعی سیستم های گرمایشی هستند،  که علاوه بر گرم نمودن آب گرم مصرفی نیز می توانند محیط را هم گرم نمایند و برای متراژ های بالا نیز باید از ظرفیت های بالا نیز استفاده کرد. در پکیج های برقی دیواری نیز برای تامین گرمایش محیط و آب مصرفی  دارای دو مبدل حرارتی می باشد که هر کدام به صورت مجزا باعث گرم شدن محیط و آب می شوند.

معرفی پکیج برقی زمینی

پکیج های برقی در گروه زمین  سیستم های گرمایشی هستند، که با استفاده از انرژی الکتریکی کار می کنند، برای تامین گرمای محیط و آب گرم مصرفی نیز کاربرد دارند. برای مقایسه با سیستم های پکیج برقی دیواری نیز این دستگاه ها ایعاد بزرگ تری دارند و بر خلاف آن ها نیز به صورت زمینی نصب  می شوند.پکیج های زمینی برقی دارای ظرفیت های بالایی می باشند و برای استفاده در متراژ های بالا هستند و تامین گرما توسط المنت ها نیز صورت می گیرد.

دلایل افزایش قیمت پکیج برقی دیواری

اگر شما به دنبال پکیج برقی می باشید که با کمترین قیمت بخرید و ارزان تر از دیگر مدل ها باشد. من برای شما نیز  می گوییم کاملا در انتخاب خود اشتباه می کنید چون با خرید سیستم حرارتی با کیفیت پایین موجب بروز  مشکلاتی نیز می شود که یکی از آن دلایل نیز آن می باشد که مصرف اضافی انرژی می باشد. و با خرید پکیج برقی دیواری  آلپ هلدینگ که از با کیفیت ترین  و مرغوب ترین قطعات نیز ساخته شده اند.

مقاله مرتبط : معایب و مزایای پکیج برقی دیواری

بدنه و شاسی

در ساخت بدنه های پکیج برقی دیواری از کامپوزیت هایی استفاده شده است که در برابر حرارت بالا مقاوم بوده و شرایط محیطی تاثیری بر روی بدنه پکیج ندارد. برای افزایش استحکام بدنه از پوششی استفاده شده است که کوره ای بوده و ضد زنگ و هیچ گونه تغییری نمی کند و این به دلیل اینکه عمر پکیج برقی افزایش چشمگیری داشته باشد یکی از دلایل افزایش قیمت پکیج برقی میباشد.

فیوز محافظ جان

یکی از  مهم ترین و اصلی ترین سیستم های حفاظتی در پکیج های برقی فیوز محافظ جان می باشد، این فیوز در مواقعی که برق  به صورت ناگهان نیز قطع می شود، ورودی مدار راقطع می کند  که از برق گرفتی کاربر و دستگاه  نیز محافظت گردد. فیوز محافظ جان  بین جریان رفت و برگشت را هم با هم بررسی می کند اگر که اختلافی وجود داشته و ناببری صورت بگیرد باز هم اقدام به قطع برق مدار نیز می کند.

4 عدد فیوز محافظ جان برای پکیج برقی دیواری

عایق بندی دستگاه

به کار بردن قطعات و تجهیزات در این سیستم های حرارتی از اتلاف انرژی و گرما  نیز جلوگیری می کند و اهمیت بسیار بالایی دارد و از عایق بندی نوع  EPDM ساخته شده که برایس ایزوله نمودن مخزن پکیج برقی استفاده می شود، این عایق نیز در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم و دوام بالایی دارد.

بهره مندی از گارانتی و خدمات

تمامی پکیج های شرکت آلپ هلدینگ دارای یک سال گارانتی و پنچ سال خدمات پس از فروش نیز دارد و درضمن تنها با این ویژگی تمام نمی شود همه پکیج های خانگی و صنعتی، زمینی و دیواری دارای قرار داد بیمه آتش سوزی نیز هستند که اگر آتش سوزی رخ داد می توانید از بیمه خصارات خود را دریافت کنید.

راندمان گرمایشی بسیار بالا

اگر این که بخواهیم راندمان پکیج های برقی را  بررسی کنیم. مشاهده می کنیم که این پکیج ها نیز  توسط المنتی قوی از نوع ایتالیایی آب را گرم می نمایند که در واقع قوی تر از دیگر  برند ها بوده و باتوجه که مبدل های حرارتی نصب شده در داخل پکیج برقی نیز هر یک برای خود وظیفه خاصی را دارند که یکی از مبدل های حرارتی برای رادیاتور ها آب گرم را تامین می کند و دیگری نیز آب مصرفی بهداشت مورد نیاز را تامین می نماید.

بهره مندی از قطعات با کیفیت

با توجه به اینکه همه قطعاتی که در هنگام تولید پکیج برقی دیواری به کار رفته از نوع درجه یک و با کیفیتی می باشد که در واقع باعث راندمان حرراتی بالایی می شوند و از همه مهم تر در تولید گرما نیز تاثیر گذار است و دیگرین مسئله ای که وجود دارد آن می باشد که طول عمر قطعات بیشتر می باشد و در هدر رفتن زمان نیز کمک می کند و دیگر که فکر همه در گیر آن موضوع می باشد، هزینه ها بسیار کاهش داشته چون قطعات همه دارای استاندارد بین المللی می باشند که معمولا از انرژی کمتری استفاده کرده و در کاهش هزینه ها کمک بسزایی دارد.

چهارچوب و قطعات پکیج برقی دیواری

ویژگی های پکیج برقی با کیفیت

  • دارای کلید های دوحالته برای مدیریت عملکرد دارد که در حالت تابستانه و زمستانه می باشد که می توان در فصول های مختلف می توان برای کاهش هزینه نیز استفاده کرد.
  • در حین کارکرد بدون تولید هیچ گونه صدایی نیز آب را گرم می کند و این ویژگی پکیج ها نیز باعث شده که استقبال خوبی از پکیج های برقی شود.
  • پکیج های برقی با محیط زیست نیز بسیار ساز گاری دارند چون در هنگام گرم نمودن آب هیچ گونه آلایند دودی ندارد که در واقع دودکش هم نیز دارند و بدون هیچ گونه آسیب به محیط زیست کار می کنند.
  • سطح ایمنی پکیج های آلپ هلدینگ بالا می باشد و آن ها نیز از سه نوع فیوز در داخل دستگاه به کار رفته که عبارتند: فیوز محافظ جان، فیوز مینیاتوری، کنتاکتور هستند.

نتیجه گیری

اگر توجه کرده باشید که در متن های بالا هم ذکر شده آلپ هلدینگ نیز این پکیج های برقی دیواری و زمینی را تولید می کند و آلپ هلدینگ دارای سابقه ای بالغ بر 15 سال در زمنیه تولید سیستم های گرمایشی می باشد که توسط کارشناسان ومتخصصان حرفه ای نیز تولید و روانه بازار می شوند، که می توان گفت یکی از اولین تولید کننده در کشور ایران که با این کیفیت به پکیج برقی طراحی می کند.

Visits: 1

0 Reviews

Write a Review

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
واحد فروش